موفقیت در اینستاگرام باید ها و نباید ها برای کسب و کار های کوچک
۱-حساب اینستاگرام خود را به سایر شبکه های اجتماعیتان وصل کنید
با اتصال حساب اینستاگرامتان به حساب فیسبوک و تویتر خود، ترافیک بیشتری به حساب های دیگر خود هدایت می کنید. از این طریق، هر محتوایی که در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید بصورت خودکار در سایر حسابهایتان نیز قرار می گیرد و کاربران می توانند برای دیدن پروفایل اینستاگرام شما بر رو آن کلیک کنند، عکس هایتان را لایک کنند، کامنت بگذارند و یا حتی شما را دنبال کنند. فالوورهات
با اینکار شما نه تنها از طریق نشان دادن حضورت همزمانتان در اکثر شبکه های اجتماعی، اعتبار خود را بیشتر تثبیت می کنید. بلکه از احتمال از دست دادن کاربرانی که ممکن است در یک یا بیش از دو شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشند نیز جلوگیری کرده اید.
حضور در تمامی شبکه های اجتماعی و لینک کردن آنها به یکدیگر مانند چتری است که شما آن را بر سر کاربران و مشتریان بالقوه خود میگیرید و هر چقدر چتر شما بزرگتر باشد، کاربران بیشتری را زیر سایه خود خواهد گرفت.
به این طریق علاوه بر اینستاگرام برای کسب و کار خودتان شبکههای اجتماعی دیگر را هم پر از گلوله کردهاید.
۲-مطالبی را به اشتراک بگذارید که مخاطب هایتان می خواهند
لزومی ندارد تمامی محتوایی که تولید می کنید شسته رفته و مانند صفحات محصولات حرفه ای باشد. فالورهای شما ممکن است فقط عکس های فیلتر شده این محصولات را ترجیح بدهند و یا تنها به تعداد کمی عکس از پشت صحنه کسب و کار شما اکتفا کنند. پست های شما باید ارزششان را در قالب محتواهای بصری به مخاطب منتقل کنند به گونه ای که نتوانند چشم از آن بردارند.
درواقع اینستاگرام صفحه ای خودمانی و صمیمی تر نسبت به وبسایت هاست. از همین روست که مخاطبین این رسانه تا این اندازه راحت و سریع با آن ارتباط برقرار می کنند و مشارکتشان در نظر دادن نسبت به پست هایی که آنجا میبینند، انقدر بیشتر است.
کاربران در اینستاگرام به دنبال محتواهایی هستند که با کمترین توضیحات و در کمترین زمان، آنچه که قصد گفتنش را دارد، بگوید. از این رو شما باید از توضیحات طولانی، ثقیل، تخصصی، گیج کننده و مانند اینها به طور جد پرهیز کنید.
عکس و فیلم هایی که برای پستهای خود انتخاب می کنید، باید توانایی انتقال مفاهیم که همانا منظور نهایی شماست، در کمترین زیمان و به بهترین شکل داشته باشد چراکه در واقع همین بصری بودن اینستاگرام است که آن را تا به این اندازه محبوب کرده است. Followerhot
تصاویر این قدرت را دارند که هزارن مفهوم را در کسری از ثانیه به ذهن مخاطبان متبادر کنند. بنابراین تا جایی که امکان دارد عکس و فیلم های مرتبط با موضوع انتخاب کنید و در کیفیت و اندازه آنها وسواس لازم را به خرج دهید.
برای مشاهده کامل مطلب می توانید به اینجا بیایید.